TE EXKLUZÍV TARTALOMMAL KAPOD A KURZUST

falkatagunktól Mosolykától!

Hűha tapasztalatokat oszt meg!

Hűha tapasztalatokat oszt meg!

A robotolás nélküli
profit titkai

A profithoz pedig örömteli
vásárlók
illenek!

Céljaim:

Egy olyan automatikus rendszer a vállalkozásomban, ami a fentieket mind megvalósítja profitábilisan, robotolás nélkül.

Úgy, hogy éldegélés helyett közben ÉLEK, és élményekkel gazdagodom - a munkaórák száma helyett.

Háttér:

"Jó bornak nem kell cégér." Ettől Wolf Gábor is a haját tépi...

Mondom, mi a helyzet:

A hirdetésekkel nem éreztem áttörést, kidobott pénznek éltem meg.

Aztán megérkezett az áttörés!

0
Ft bruttó megrendelés

Jöjjenek a részletek (nyisd le):

Szembe jött velem a sokadik X napos kihívás a neten. Feliratkoztam az egyikre, és inspirálódtam. 

Tudtam, hogy az egyik megoldás a célomhoz az, hogy ott legyek az emberek fejében, életében, és adjak, amiből még többet szeretnének. 

Mivel pontosan tudom, hogy értéket tudok adni a hozzállásommal, a történeteimmel, hogy az embereknek mérföldekkel örömtelibb legyen az életük, így nem volt kérdés, hogy “csak” az utat szükséges jobban kiépíteni. Tehát hozzáláttam. 

Ekkor született meg a 21 Nap a Boldogságért díjmentes kurzus.

Két hétig csak a tartalmát készítettem a férjemmel együtt. Azt szerettem volna, hogy már a kurzus tartalmával is kiemelkedően sok értéket, eszközt, gondolatot kapjanak a jelentkezők 21 napon át.

A megírt tartalmakat külön blogoldalakra töltöttem fel (ehhez lentebb adok használható sablont), ahol a felépítés tudatos volt. A weboldal jobb oldali ⅓ részét reklámfelületként használtam gépnézetben, ahol minden egyes napon találkoznak finoman a Lelkierő Klubbal.

A napi automatikusan beállított e-mailek kiemelkedően rövidek voltak, és csak figyelemfelkeltőek, de a tartalom a tudatosan felépített oldalon volt található.

“Ha úgy érzed, hogy mindez nem elég, mert Te majd helyett MOST szeretnél boldogabban élni, akkor neked a Lelkierő Klub azonnali csatlakozást ajánljuk, ahol belépés után több órányi lelkierő-növelő, a boldogságodhoz hozzásegítő anyagot találsz. 

A visszajelzések alapján a klubban megtalálható Mosolyka – Majd helyett MOST film sokak életében elhozta azt az áttörést, és látásmódot, ami az alapja a boldog életnek.

Ami pedig profitábilissá tette a folyamatot, és én is csak átvettem a metódust másoktól, az a kurzusra való feliratkozási utáni azonnali ellenállhatatlan ajánlat felkínálása. 

A külön elkészített landingoldalon egy űrlap segítségével a SalesAutopilot rendszerében érkeznek a jelentkezők, ahol a köszönő oldal egy azonnali ellenállhatatlan ajánlat (“belépő termék”). 

“Gratulálunk a döntésedhez! Az anyagot hamarosan küldjük, de addig is, van itt neked még valami…” 

ITT TALÁLOD mit láttak ezután.

Ennél a pontnál húztam elő a fiókból a korábban felvett előadásomat, ami kimagasló visszajelzéseket kapott, és korábban átlagosan 5.990 Ft-ért volt elérhető rá a belépő.

Jelképes 990 Ft-ért adtam. Átlagosan a 6-8%-uk meg is vásárolta a felvételt.

Organikusan a 10 év alatt megírt jó tartalmú posztok végén megemlítve a 21 Nap a Boldogságért kurzust díjmentesen 4 hét alatt több, mint 6.000 feliratkozót eredményezett, és 300.000 Ft bruttó bevételt hozott mellé az azonnali ajánlat, amit vissza is szándékoztam forgatni a marketingbe. 

Azzal javítottam az arányt, hogy a kurzus üdvözlő e-mail után 30 perccel automatikusan beállítottam, hogy aki nem kérte a 990 Ft-os  előadást, nekik még egyszer elmeséltem, hogy milyen élmény volt számomra visszanézni, és milyen kellemesen hajtottam aznap álomra a fejem, majd belinkeltem, amit lehet, hogy átugrottak véletlenül. 

A kurzus végén 7 napon át megmutatom a Lelkierő Klub előnyeit, és kiemelkedő történeteit adom át egy csomag ajánlat mellett, amivel számtalan előnyre tehet szert a kurzus résztvevője.

Ezzel átlagosan a jelentkezők 2%-a Lelkierő Klubtaggá válik, és 70%-uk marad is hónapról hónapra, hisz a tartalma havonta bővül a meglévő mellett.  

Jöttek a hirdetésekből a feliratkozók, és a vásárlások is, de nem voltam annyira elégedett, mint az organikus folyamat eredményével. Nem telhetetlen voltam, csak azt éreztem, hogy ebben van még fejlesztési lehetőség egy kiemelkedő eredményhez. 

Kipróbáltam, hogy a 990 Ft-os összeget 1.490 Ft-ra emeltem, de úgy éreztem, hogy csökkentek a vásárlások, így visszatettem a jelképesre, ám éreztem, hogy valami még nem oké… 

TIPP: Nekem az vált be, hogy nincs külön gomb a poszt hirdetésében, csak a végén a link, ahogy organikusan is működött.

A karantén előtti időkben hónapokon át weboldal/webshop készítést tanultam a TACIT Gyorsítósáv tréningen, így 95%-ban már könnyedén készítettem el, ami a fejemben megszületett. Imádom, hogy már magam készítem a weboldalakat, és landing oldalakat is.

Ahol pedig több tudást igényelt a készítés, ott a számomra legjobb webest hívtam segítségül: Gerhát Márkot (ethereal@ethereal.hu), akit nem mellékesen a Gotomarketing csoportban ismertem meg hála. 

Gondol, gondol, mint Micimackó…

és közben Bónusz stratégia – Wolf Gábor leckét néztem a Gotomarketing könyvtárban. 

5 éve a raktárban van a 600 db megmaradt Majd helyett MOST naptáram, ami egy bármikor elkezdhető határidőnapló, benne minden napra tőlem egy kis fűszerrel az élethez, aminek most jött el a 2. fénykora gondoltam én.

A kurzusra való jelentkezés után, így másnaptól a 990 Ft-os előadásom újracsomagolt változata volt elérhető, benne a legújabb Lelkierő az élethez könyvem, és mellé 2 AJÁNDÉK (az előadás és a határidőnapló) 13.970 Ft értékben csak 4.990 Ft + szállítási költségért. 

A vágyam valósággá vált, és közben a vásárlók is boldogok, mert amit kapnak, arra bőven jelképes a 4.990 Ft is.

2022. januári hónap statisztikái további boldogságot adtak számomra is, mert bár a rendszer nagyrészt automatikus, viszont a megelőző munka és kiépítése, beállítása kemény dió volt, de megérte, és az átültetését a saját vállalkozás profiljához mérten jó szívvel ajánlom azoknak, akik tudják, hogy mások számára értéket adnak, “csak” nem jut még el sokakhoz a hírük.

Újabb 2.287 jelentkezőm érkezett 487.673 Ft Facebook-költéssel, ami a listabővítésen túl az azonnali ajánlatnak köszönhetően 1.677.820 Ft bruttó megrendelést generált szállítási költséggel együtt, amiből a költségek levonása után 434.634 profit maradt, és ebből a korábbi naptárak beszerzési árát is levontam. 

Amit megkoronázott az, hogy a felépített rendszer automatikusan viszi végig a jelentkezőket a 21 napon, amivel tartalmilag kimagaslóan elégedettek, és a végén az előfizetéses Lelkierő Klub felé tereli az embereket, ahol többek között megtalálják a Mosolyka – Majd helyett MOST filmet, és további 20 órányi lelkierő-növelő tartalmat, havi bővüléssel. 

A januári folyamat a Lelkierő Klubba további 41 előfizetőt hozott februárban, akiket személyesen hívok fel és köszöntök, amit imádnak. 

Ezzel további 131.000 Ft bevételt eredményezett az értékes kurzus, amihez díjtalanul jutottak hozzá, és a tapasztalat szerint több hónapra csatlakoznak a Lelkierő Klub előfizetéses oldalunkhoz, így a 131.000 Ft “gyümölcs” csak egy része az értéket adó folyamatnak, ami 70%-ban utána havonta még érkezik a bővülő tartalmakért cserébe, amit amúgy is csinálunk a klubtagoknak. 

Számunkra meg izzadó alvás nélküli estéket eredményezett, mert tudtuk, hogy miből fizetjük ki a követkő havi lakáshitelünket, és fizikális segítőmet (még kerekesszékkel közlekedem). Úgy, hogy az automatikának köszönhetően több időm, és energiám maradt a tornákra, fejlődésre, és az élet megélésére.

Domán Zsolt - Új Vevők Futószalagon

A 3 lábú vevőszerző rendszer, az online vevőszerzés tervrajza könyvben olvasottakat is felhasználtam, és kezdtem elhinni, hogy meg tudom csinálni, csak kell még tennem bele energiát.

Köszönöm Csepregi Balázsnak (SalesAutopilot), hogy általa 1 Ft + szállítási díjért megkaptam a könyvet!

Gyanítom, hogy Zsolttal egy jó együttműködés (keresztmarketing) kapcsán volt az akció, de pont ezek az együttműködések szuperek, mert így eljutott hozzám, és a SalesAutopilot szoftvert használva meg is valósítom, amit a könyvből tanultam. Gondolom, nem véletlen az egybeesés!

Balázst is megtalálod itt:

Vajon Te kivel tudnál hasonlóképpen win-win alapon együttműködni?

Ehhez további egetverő ötletek és javaslatok Janata Krisztától, a Gotomarketing könyvtárból:

Keresztmarketing / X-marketing! - Janata Kriszta és Bónusz stratégia - Wolf Gábor

Amikre szükség volt:

4-5 online képzést elvégeztem a hirdetésekkel kapcsolatban, már többször lemondtam róla, hogy nálam működni fog, de rá kellett érezni. Korábban a Follow Marketing csapata zseniális számokat hozott, de mégsem tudtam profitábilissá kihozni, ami határozottan 2 alapvető hibámból adódott:

Nem éltem az azonnali ellenállhatatlan ajánlattal a jelentkezés után, és kevés új tartalmat biztosítottam nekik.

Ha semmi kedved vagy hozzáértésed a hirdetésekhez, de nem hagynád ki az élet kínálta lehetőséget, akkor keresd őket bizalommal, ráadásul ők is Gotomarketing-tagok. 

TIPP: Mikor már úgy éreztem, hogy az összes követőmet elértem a hirdetésekkel – az organikusan jól működő posztokkal -, akkor készítettem remarketing, hasonmás célközönségeket, amik jól működtek. Mégis a legmeglepőbb az volt, hogy a fent említett januári statisztika nagyrészt hideg “nagy merítésű” célközönségből jött, ahol kizártam azokat, akik már jelentkeztek a kurzusra, vagy a Lelkierő Klub tagjai, és rajta van a korábbi levelezőlistámon, 45-65+ nők voltak egész Magyarország területén a célközönség. 

Szerintem itt jön képbe a hosszú távú megtérülése a médiamegjelenéseknek, a jelenlétnek, hisz lehet, hogy valaki nem követi az oldalunkat, de beugrik neki egy jó beszélgetés, cikk, megjelenés, ami miatt már nem is hideg a hideg.

Még további fejlesztéseken dolgozom, mert úgy gondolom, hogy van még mit és hol csiszolgatni a folyamaton, és az 1-3%-os jobb konverziós arányok több ponton többszörös javulást eredményezhetnek még.

Ugye nem azért élünk, hogy robotoljunk?

Azért vállalkozunk, mert van jó megoldásunk egy problémára, és közben szabadabb életet szeretnénk.

Nekem az értéket adó automatizálás hozzá az egyik út!

Március elejére az összes naptár elfogyott, így most már az általam festett, forgatható Te döntesz bögre az egyik ajándék, amit szintén nagyon szeretnek.

Le is kellett állítanom pár napra a bevezetéskor a folyamatot, mert az elkészített több tucat bögrét elkapkodták.

Már tervezem az újabb tartalmakat....

Azt tapasztalom, hogy hónapokig kitart, míg elérek “mindenkit” a 21 Nap a Boldogságért díjmentesen elérhető kurzussal, de gyanítom, lesz egy pont, amikor immunissá válik rá a célközönség, és addigra szeretném elkészíteni a következő jól működő folyamatot.

Azon is elkezdtem gondolkodni, hogy együttműködő partnereket keresek.

Olyanokat, akik szívesen lennének a “bónuszaim”, ezzel az ő terméküket, szolgáltatásukat is eljuttatom az emberekhez, kapnak belőle mintát, tapasztalatot.

Így változatosság is van a folyamatba, és olyanokat is megszólíthatok, akiknek mondjuk a korábbi ajándék nem volt annyira csábító, de az aktuális éppen igen.

Már meg is írtam a

csoportban a posztomat, és már el is kezdődtek az együttműködések!

Mennyi szuper lehetőség!

Néhány eddigi együttműködés a posztnak hála

A Letitgrow egyedi arculatú virágmagos csomagokat készített nekem bónuszként, természetesen benne az elérhetőségük is.

Clematis Szappan Szalon egyedileg logózott Mosolykás Te döntesz szappanokat ajánlott fel bónuszként.

A Vegán Tündérkonyha e-bookot ajánlott fel kedvezményesen bónuszként.

Pados Eszter HR tanácsadó, coach és trénertől, e-learning tananyagot kaptam bónuszként.

Imádom a win-win együttműködéseket, és ez ilyen

Élve a keresztmarketinggel, akik szívesen eljuttatják az ügyfeleikhez / listájukra a kurzust, nekik pedig a legnagyobb örömmel fizetem ki, amit (jelentkezési konverziótól függően) akár Facebook-nak korábban.

Ezzel a hazai vállalkozásokat tudom támogatni, és ügyfeleiknek pedig további értéket a szolgáltatásuk / termékük mellett.

Ha szeretnéd, de nem Te akarod megcsinálni

Az időm felszabadítása, és közben a vállalkozásunk jól működése a motivációm a fenti folyamattal, ezért is tanítottam meg az egyik kolléganőnket a kivitelezés zömére, így ha valaki úgy érzi, hogy szeretné átültetni a saját vállalkozására is, de nincs affinitása végigcsinálni, keressetek bátran.

Komplexen megcsináljuk, és már a csiszolásokkal együtti verziót adjuk át, hogy ne csak mi örömködjünk, de mások is élvezhessék munkájuk gyümölcsét.

szepnapot@wordpress-727090-2852194.cloudwaysapps.com
+3630 267 02 07 (Mosolyka)

Aki pedig segített, hogy jól írjam le, amit szeretnék:

×

Cart