Előre megírt e-mailek, posztok kreatívokkal:

E-mail javaslatok Marketing Commando listára

  1. tárgy, első mondat, ami már látszik: Az év legfontosabb könyve vállalkozók számára

XY, HI! 

Még 2013-ban tettem  fel ezt a kérdést: 

Miért egy a “civileknek” írt könyv az év legfontosabb könyve vállalkozók számára?

Tudjátok, hogy nálunk a Commandónál alapelv, hogy ha a személyiségedet nem fejleszted fel az átlagembernél sokkal magasabb szintre, akkor vállalkozóként biztos bukás vár Rád. 

Hiszen vagy képtelen leszel elérni a sikert, vagy ha szerencséd van és sokat keresel, akkor meg képtelen leszel feldolgozni, képtelen leszel élvezni a sikert.

Épp ezért volt különös, hogy egy “civiltől” (akkor még nem vállalkozótól) ajánlottam könyvet. 

Mosolykát már régóta követem, mert ilyen erejű írásokat eddig csak amerikai személyiségfejlesztőktől olvastam. 

Az itthoni piacon korábban csak ezoterikus hülyeségek voltak elérhetők (lásd Titok, brrrr!), de nem létezett jó értelemben vett földhözragadt, valóságos, sóder nélküli és mégis hasznos és inspiráló könyv.

Kiolvastam a Te döntesz című könyvét, és röviden így tudnám összefoglalni:

Mosolyka: köszönöm, hogy minden tabut levetkőztél és nyíltan elmondtál mindent az életeddel kapcsolatban, hogy az olvasóid hálásak lehessenek azért, ami nekik megvan. 

Köszönöm, hogy beszélsz, tanítasz arról, ami a boldog élet talán legnagyobb titka: hogy mindenkivel történnek rossz dolgok, de a varázslat abban rejlik, hogy ezekre a dolgokra mi döntjük el, hogy hogyan reagálunk.

Vegyétek meg a könyvet, olvassátok el, aztán adjátok oda a gyerekeiteknek, kollégáitoknak, mert ettől a könyvtől jobb lesz a világ. 

2013 óta még írt 2 zseniális könyvet, és elképesztő, de Mosolyka összehozott egy mozifilmet briliáns színészigárdával  is – mi ez, ha nem a vállalkozó szellem gyönyörű példája?

Egy csoda, amit ez a nő csinál már vállalkozóként is, vajon honnan szerzi az energiát, a motivációt?

Nemrég elkészítette a 21 Nap a Boldogságért online kurzusát ingyenesen, ami tele van hasznos tartalommal, bevált praktikával, és igaz történettel, szóval nem az e-mail címed megszerzésére játszik egy lufi anyaggal. Csupa érték és törődés, amit kapsz Mosolykától. 

Feltétlenül javaslom, hogy Mosolyka ingyenes kurzusára még ma jelentkezz, mert az ütős marketinghez, kifogyhatatlan lelkierő is jól jön, ami kapcsán igen hiteles példa ő.

ÜTŐS MARKETINGHEZ KIFOGYHATATLAN LELKIERŐ

üdv, Gábor

  1. tárgy, első mondat, ami már látszik: Te döntesz, mit hozol ki az életedből, a vállalkozásodból

XY, HI! 

Ugye láttál már olyan vállalkozót, akihez dől a pénz, de nem boldog? 

Olyat, aki dolgozik, de “elfelejt” élni? 

Aki egyáltalán, vagy csak minimálisan vesz részt a családi életben? 

Olyat, aki nem találja az egyensúlyt a magánélet, és a vállalkozás között? 

Úgy látom, hogy te még nem jelentkeztél az ingyenes 21 Nap a Boldogságért online kurzusra, amit Mosolyka készített. 

Szerintem ne hagyd ki, mert az ütős marketinghez, kifogyhatatlan lelkierő is jól jön, ami kapcsán igen hiteles példa ő.

Egy csoda, amit ez a nő összehoz. Te tudod, hogy honnan szerzi az energiát, a motivációt? 

A kurzus tele van hasznos tartalommal, bevált praktikával, és igaz történettel, szóval nem az e-mail címed megszerzésére játszik egy lufi anyaggal. Csupa érték és törődés, amit kapsz Mosolykától, de nem kell nekem hinned, tapasztald meg te magad. 

2013-ban mikor megjelent az első könyve a Te döntesz bestseller lett, és azóta még írt 2 könyvet. Legutóbbi Lelkierő az élethez – Padlóról a boldogságig, amiben a kifogyhatatlan lelkierő 224 titkát ossza meg velünk. 

Ő már tudja, hogy egyik sem igaz, amit sokan hisznek: 

Ha megírja a könyvet, túl van a nehezén… 

Jó bornak nem kell cégér… 

Ezért már a kurzusban is megmutatja, hogy hogyan, és mivel tud ő hozzájárulni az életedhez. 

A kurzusban átad olyan bevált praktikákat, amivel mérföldekkel örömtelibb lehet az életed, és ha jelentkezel a kurzusra, akkor legújabb könyvéhez is hozzájuthatsz 2 különleges ajándékkal, ami sokaknak 10 év távlatában is nagy kincs, és minden nap segíthet, amikor kicsit elfogy a motivációd… 

Nem ígéri, hogy már az 1. napon átváltasz juj de boldoggá, ha esetleg most épp nem ezt éled, de azt ígéri, hogy nagyon is benne van a pakliban, hogy eléred az érzést, és egyre erősebbé válik, ahogy telnek a napok.

Ha pedig te jól vagy, a vállalkozásod is könnyebben szárnyal! 

Nem érdemes kihagyni: 

ÜTŐS MARKETINGHEZ KIFOGYHATATLAN LELKIERŐ

üdv, Gábor

E-mail javaslatok Gotomarketing és Pro tagoknak

  1. tárgy, első mondat, ami már látszik: Az év legfontosabb könyve vállalkozók számára

XY, HI! 

Még 2013-ban tettem fel ezt a kérdést: 

Miért egy a “civileknek” írt könyv az év legfontosabb könyve vállalkozók számára?

Tudjátok, hogy nálunk a Commandónál alapelv, hogy ha a személyiségedet nem fejleszted fel az átlagembernél sokkal magasabb szintre, akkor vállalkozóként biztos bukás vár Rád. 

Hiszen vagy képtelen leszel elérni a sikert, vagy ha szerencséd van és sokat keresel, akkor meg képtelen leszel feldolgozni, képtelen leszel élvezni a sikert.

Épp ezért volt különös, hogy egy “civiltől” (akkor még nem vállalkozótól) ajánlottam könyvet. 

Mosolykát már régóta követem, mert ilyen erejű írásokat eddig csak amerikai személyiségfejlesztőktől olvastam. 

Az itthoni piacon korábban csak ezoterikus hülyeségek voltak elérhetők (lásd Titok, brrrr!), de nem létezett jó értelemben vett földhözragadt, valóságos, sóder nélküli és mégis hasznos és inspiráló könyv.

Kiolvastam a Te döntesz című könyvét, és röviden így tudnám összefoglalni:

Mosolyka: köszönöm, hogy minden tabut levetkőztél és nyíltan elmondtál mindent az életeddel kapcsolatban, hogy az olvasóid hálásak lehessenek azért, ami nekik megvan. 

Köszönöm, hogy beszélsz, tanítasz arról, ami a boldog élet talán legnagyobb titka: hogy mindenkivel történnek rossz dolgok, de a varázslat abban rejlik, hogy ezekre a dolgokra mi döntjük el, hogy hogyan reagálunk.

Vegyétek meg a könyvet, olvassátok el, aztán adjátok oda a gyerekeiteknek, kollégáitoknak, mert ettől a könyvtől jobb lesz a világ. 

2013 óta még írt 2 zseniális könyvet, és elképesztő, de Mosolyka összehozott egy mozifilmet briliáns színészigárdával  is – mi ez, ha nem a vállalkozó szellem gyönyörű példája?

Egy csoda, amit ez a nő csinál már vállalkozóként is, vajon honnan szerzi az energiát, a motivációt?

Ő is Gotomarketing falkatag, Tóth-Hozleiter Fanny néven aktív tagja a csapatnak. 

Nemrég elkészítette a 21 Nap a Boldogságért online kurzusát ingyenesen, ami tele van hasznos tartalommal, bevált praktikával, és igaz történettel, szóval nem az e-mail címed megszerzésére játszik egy lufi anyaggal. Csupa érték és törődés, amit kapsz Mosolykától. 

Feltétlenül javaslom, hogy Mosolyka ingyenes kurzusára még ma jelentkezz, mert az ütős marketinghez, kifogyhatatlan lelkierő is jól jön, ami kapcsán igen hiteles példa ő.

Gotomarketing tagoknak pedig a kurzus extra része:  A robotolás nélküli profit titkai

Benne teljes kivitelezési csekklista, esettanulmány, titkok, és sablonok, annak a giga sikeres értéket adó rendszernek, ami biztosít listabővítést, termékértékesítést, imádni való tartalmakat, és új előfizetőket/visszatérő vásárlókat profittal!

Hűha tapasztalatokat oszt meg!

ÜTŐS MARKETINGHEZ KIFOGYHATATLAN LELKIERŐ + Goto Extra 

üdv, Gábor

  1. tárgy, első mondat, ami már látszik: Te döntesz, mit hozol ki az életedből, a vállalkozásodból

XY, HI! 

Ugye láttál már olyan vállalkozót, akihez dől a pénz, de nem boldog? 

Olyat, aki dolgozik, de “elfelejt” élni? 

Aki egyáltalán, vagy csak minimálisan vesz részt a családi életben? 

Olyat, aki nem találja az egyensúlyt a magánélet, és a vállalkozás között? 

Úgy látom, hogy te még nem jelentkeztél az ingyenes 21 Nap a Boldogságért online kurzusra, amit Mosolyka készített. 

Szerintem ne hagyd ki, mert az ütős marketinghez, kifogyhatatlan lelkierő is jól jön, ami kapcsán igen hiteles példa ő.

Egy csoda, amit ez a nő összehoz. Te tudod, hogy honnan szerzi az energiát, a motivációt? 

A kurzus tele van hasznos tartalommal, bevált praktikával, és igaz történettel, szóval nem az e-mail címed megszerzésére játszik egy lufi anyaggal. Csupa érték és törődés, amit kapsz Mosolykától, de nem kell nekem hinned, tapasztald meg te magad. 

2013-ban mikor megjelent az első könyve a Te döntesz bestseller lett, és azóta még írt 2 könyvet. Legutóbbi Lelkierő az élethez – Padlóról a boldogságig, amiben a kifogyhatatlan lelkiere 224 titkát ossza meg velünk. 

Ő már tudja, hogy egyik sem igaz, amit sokan hisznek: 

Ha megírja a könyvet, túl van a nehezén… 

Jó bornak nem kell cégér… 

Ezért már a kurzusban is megmutatja, hogy hogyan, és mivel tud ő hozzájárulni az életedhez. 

A kurzusban átad olyan bevált praktikákat, amivel mérföldekkel örömtelibb lehet az életed, és ha jelentkezel a kurzusra, akkor legújabb könyvéhez is hozzájuthatsz 2 különleges ajándékkal, ami sokaknak 10 év távlatában is nagy kincs, és minden nap segíthet, amikor kicsit elfogy a motivációd… 

Nem ígéri, hogy már az 1. napon átváltasz juj de boldoggá, ha esetleg most épp nem ezt éled, de az ígéri, hogy nagyon is benne van a pakliban, hogy eléred az érzést, és egyre erősebbé válik, ahogy telnek a napok.

Ha pedig te jól vagy, a vállalkozásod is könnyebben szárnyal! 

Nem érdemes kihagyni! 

Főképp mert a Gotomarketing tagoknak készült a kurzushoz egy extra része:  

A robotolás nélküli profit titkai (Részletes esettanulmány) 

Célja a rendszernek: 

Értéket adni

Listaépítés

Jó érzésekkel teli követők /vásárlók 

Értékesítése / előfizetők növelése

Egy olyan automatikus rendszer a vállalkozásomban, ami a fentieket mind megvalósítja profitábilisan, robotolás nélkül.

Úgy, hogy éldegélés helyett közben ÉLEK, és élményekkel gazdagodom – a munkaórák száma helyett. SIKERÜLT!

Hűha tapasztalatokat oszt meg!

ÜTŐS MARKETINGHEZ KIFOGYHATATLAN LELKIERŐ + Goto Extra 

üdv, Gábor

Facebook poszt javaslatok Marketing Commando követőknek

Kitalálod, hogy melyik volt az év legfontosabb könyve a vállalkozók számára?

Még 2013-ban tettem fel ezt a kérdést: 

Miért egy a “civileknek” írt könyv az év legfontosabb könyve vállalkozók számára?

Tudjátok, hogy nálunk a Commandónál alapelv, hogy ha a személyiségedet nem fejleszted fel az átlagembernél sokkal magasabb szintre, akkor vállalkozóként biztos bukás vár Rád. 

Hiszen vagy képtelen leszel elérni a sikert, vagy ha szerencséd van és sokat keresel, akkor meg képtelen leszel feldolgozni, képtelen leszel élvezni a sikert.

Épp ezért volt különös, hogy egy “civiltől” (akkor még nem vállalkozótól) ajánlottam könyvet. 

Mosolykát már régóta követem, mert ilyen erejű írásokat eddig csak amerikai személyiségfejlesztőktől olvastam. 

Az itthoni piacon korábban csak ezoterikus hülyeségek voltak elérhetők (lásd Titok, brrrr!), de nem létezett jó értelemben vett földhözragadt, valóságos, sóder nélküli és mégis hasznos és inspiráló könyv.

Kiolvastam a Te döntesz című könyvét, és röviden így tudnám összefoglalni:

Mosolyka: köszönöm, hogy minden tabut levetkőztél és nyíltan elmondtál mindent az életeddel kapcsolatban, hogy az olvasóid hálásak lehessenek azért, ami nekik megvan. 

Köszönöm, hogy beszélsz, tanítasz arról, ami a boldog élet talán legnagyobb titka: hogy mindenkivel történnek rossz dolgok, de a varázslat abban rejlik, hogy ezekre a dolgokra mi döntjük el, hogy hogyan reagálunk.

Vegyétek meg a könyvet, olvassátok el, aztán adjátok oda a gyerekeiteknek, kollégáitoknak, mert ettől a könyvtől jobb lesz a világ. 

2013 óta még írt 2 zseniális könyvet, és elképesztő, de Mosolyka összehozott egy mozifilmet briliáns színészigárdával  is – mi ez, ha nem a vállalkozó szellem gyönyörű példája?

Egy csoda, amit ez a nő csinál már vállalkozóként is, vajon honnan szerzi az energiát, a motivációt?

Nemrég elkészítette a 21 Nap a Boldogságért online kurzusát ingyenesen, ami tele van hasznos tartalommal, bevált praktikával, és igaz történettel, szóval nem az e-mail címed megszerzésére játszik egy lufi anyaggal. Csupa érték és törődés, amit kapsz Mosolykától. 

Feltétlenül javaslom, hogy Mosolyka ingyenes kurzusára még ma jelentkezz, mert az ütős marketinghez, kifogyhatatlan lelkierő is jól jön, ami kapcsán igen hiteles példa ő.

https://mosolykaek.hu/utos-marketinghez-lelkiero/

By the way: Írd meg kommentben, hogy szerinted mi maradt le a kép aljáról, hogy érthető legyen a fejem. 

Fotó: Gera Zsolt

Instagram poszt javaslatok Wolf Gábor Marketing Commando követőknek

Kitalálod, hogy melyik volt az év legfontosabb könyve a vállalkozók számára?

Még 2013-ban tettem fel ezt a kérdést: 

Miért egy a “civileknek” írt könyv az év legfontosabb könyve vállalkozók számára?

Tudjátok, hogy nálunk a Commandónál alapelv, hogy ha a személyiségedet nem fejleszted fel az átlagembernél sokkal magasabb szintre, akkor vállalkozóként biztos bukás vár Rád. 

Hiszen vagy képtelen leszel elérni a sikert, vagy ha szerencséd van és sokat keresel, akkor meg képtelen leszel feldolgozni, képtelen leszel élvezni a sikert.

Épp ezért volt különös, hogy egy “civiltől” (akkor még nem vállalkozótól) ajánlottam könyvet. 

Mosolykát már régóta követem, mert ilyen erejű írásokat eddig csak amerikai személyiségfejlesztőktől olvastam. 

Az itthoni piacon korábban csak ezoterikus hülyeségek voltak elérhetők (lásd Titok, brrrr!), de nem létezett jó értelemben vett földhözragadt, valóságos, sóder nélküli és mégis hasznos és inspiráló könyv.

Kiolvastam a Te döntesz című könyvét, és röviden így tudnám összefoglalni:

Mosolyka: köszönöm, hogy minden tabut levetkőztél és nyíltan elmondtál mindent az életeddel kapcsolatban, hogy az olvasóid hálásak lehessenek azért, ami nekik megvan. 

Köszönöm, hogy beszélsz, tanítasz arról, ami a boldog élet talán legnagyobb titka: hogy mindenkivel történnek rossz dolgok, de a varázslat abban rejlik, hogy ezekre a dolgokra mi döntjük el, hogy hogyan reagálunk.

Vegyétek meg a könyvet, olvassátok el, aztán adjátok oda a gyerekeiteknek, kollégáitoknak, mert ettől a könyvtől jobb lesz a világ. 

2013 óta még írt 2 zseniális könyvet, és elképesztő, de Mosolyka összehozott egy mozifilmet briliáns színészigárdával  is – mi ez, ha nem a vállalkozó szellem gyönyörű példája?

Egy csoda, amit ez a nő csinál már vállalkozóként is, vajon honnan szerzi az energiát, a motivációt?

Nemrég elkészítette a 21 Nap a Boldogságért online kurzusát ingyenesen, ami tele van hasznos tartalommal, bevált praktikával, és igaz történettel, szóval nem az e-mail címed megszerzésére játszik egy lufi anyaggal. Csupa érték és törődés, amit kapsz Mosolykától. 

Feltétlenül javaslom, hogy Mosolyka ingyenes kurzusára még ma jelentkezz, mert az ütős marketinghez, kifogyhatatlan lelkierő is jól jön, ami kapcsán igen hiteles példa ő.

21 órára elérhető hozzá a link storymba

By the way: Írd meg kommentben, hogy szerinted mi maradt le a kép aljáról, hogy érthető legyen a fejem. 

Fotó: Gera Zsolt

Facebook story javaslatok Marketing Commando követőknek

A storyhoz méretezett alap fotót lentebb le tudod tölteni, és köszönöm, ha beteggelsz rajta, és ráírod a javaslatot, vagy ami neked tetszik. 

Instagram Story javaslatok Wolf Gábor Marketing Commando követőknek

A storyhoz méretezett alap fotót lentebb le tudod tölteni, és köszönöm, ha beteggelsz rajta, és ráírod a javaslatod, és a “JELENTKEZEM MOST” -hoz belinkeled: https://mosolykaek.hu/utos-marketinghez-lelkiero/

Facebook poszt javaslatok Gotomarketing és Pro tagoknak

Kitalálod, hogy melyik volt az év legfontosabb könyve a vállalkozók számára?

Még 2013-ban tettem fel ezt a kérdést: 

Miért egy a “civileknek” írt könyv az év legfontosabb könyve vállalkozók számára?

Tudjátok, hogy nálunk a Commandónál alapelv, hogy ha a személyiségedet nem fejleszted fel az átlagembernél sokkal magasabb szintre, akkor vállalkozóként biztos bukás vár Rád. 

Hiszen vagy képtelen leszel elérni a sikert, vagy ha szerencséd van és sokat keresel, akkor meg képtelen leszel feldolgozni, képtelen leszel élvezni a sikert.

Épp ezért volt különös, hogy egy “civiltől” (akkor még nem vállalkozótól) ajánlottam könyvet. 

Mosolykát már régóta követem, mert ilyen erejű írásokat eddig csak amerikai személyiségfejlesztőktől olvastam. 

Az itthoni piacon korábban csak ezoterikus hülyeségek voltak elérhetők (lásd Titok, brrrr!), de nem létezett jó értelemben vett földhözragadt, valóságos, sóder nélküli és mégis hasznos és inspiráló könyv.

Kiolvastam a Te döntesz című könyvét, és röviden így tudnám összefoglalni:

Mosolyka: köszönöm, hogy minden tabut levetkőztél és nyíltan elmondtál mindent az életeddel kapcsolatban, hogy az olvasóid hálásak lehessenek azért, ami nekik megvan. 

Köszönöm, hogy beszélsz, tanítasz arról, ami a boldog élet talán legnagyobb titka: hogy mindenkivel történnek rossz dolgok, de a varázslat abban rejlik, hogy ezekre a dolgokra mi döntjük el, hogy hogyan reagálunk.

Vegyétek meg a könyvet, olvassátok el, aztán adjátok oda a gyerekeiteknek, kollégáitoknak, mert ettől a könyvtől jobb lesz a világ. 

2013 óta még írt 2 zseniális könyvet, és elképesztő, de Mosolyka összehozott egy mozifilmet briliáns színészigárdával  is – mi ez, ha nem a vállalkozó szellem gyönyörű példája?

Egy csoda, amit ez a nő csinál már vállalkozóként is, vajon honnan szerzi az energiát, a motivációt?

Nemrég elkészítette a 21 Nap a Boldogságért online kurzusát ingyenesen, ami tele van hasznos tartalommal, bevált praktikával, és igaz történettel, szóval nem az e-mail címed megszerzésére játszik egy lufi anyaggal. Csupa érték és törődés, amit kapsz Mosolykától. 

Feltétlenül javaslom, hogy Mosolyka ingyenes kurzusára még ma jelentkezz, mert az ütős marketinghez, kifogyhatatlan lelkierő is jól jön, ami kapcsán igen hiteles példa ő.

https://mosolykaek.hu/utos-marketinghez-lelkiero/

By the way: Írd meg kommentben, hogy szerinted mi maradt le a kép aljáról, hogy érthető legyen a fejem. 

Fotó: Gera Zsolt

Facebook poszt javaslatok Mosolyka oldalra

Életem során sok mindenben tévedtem. 

Ilyen volt ez is: Ha megírom a könyvemet jól, túl vagyok a nehezén, utána már csak élvezem a munkám gyümölcsét. 

Hatalmas tévedés volt ezt hinni, és néhány írónak is… 

2013-ban jött ki az első könyvem a Te döntesz, ami hónapokig vezette a sikerlistákat, és bestseller is lett. 

Kemény feladat volt megírni és kiadás után NEM csak élveztem a gyümölcsét. Volt  hogy azt éreztem, hogy kipurcanok az interjúkban, a könyvbemutatókban, a “könnyed” háttármunkában, amit csak igen kevesen láttak. 

Ahogy nagyon kevesen látják azt is, hogy a sportoló mennyit tesz a háttérben azért, hogy abban a röpke pár percben sikert érjen el. 

Az első könyvemnél pedig még a Facebook sem korlátozta a posztok elérését, ahogy most, így “könnyű” dolgom volt, mert már akkor is 90 ezren követtetek, de szükséges volt vinni a könyv hírét, mesélni róla, felolvasni belőle más platformokon is. Heteken át hajnalban ébredni, bejárni az országot, éjjel hazaérni. 

Bár vannak, akik ördögtől valónak tartják a marketinget, de amit akkor is csináltam az bizony marketing volt. Nagyrészt annak volt hála, hogy nagyot szólt, és még a mai napig is keresett a könyv. 

A jó könyvön túl a marketingnek hála, hogy hallottak róla olyan sokan, hogy megismerték, hogy mit vált ki az emberekből az olvasása. 

Vannak akik félreértelmezik a marketinget, és tukmálós átveréssel asszociálnak – erről vannak akik tehetnek is -, de valójában a marketing, ahogy Wolf Gábor zseniálisan megfogalmazza:  

  • A marketing nem más, mint a valóság izgalmasan tálalva. 

Azaz a jó marketing sosem hazudik, ezért nem is ördögtől való, sokkal inkább hálásak lehetünk neki, mert hallunk olyan lehetőségekről, termékekről, szolgáltatásokról, ami megkönnyíti az életünket, szebbé, jobbá teszi, általa többek leszünk. 

Ma már a 3. könyvem megírása után végképp nem gondoltam, hogy “csak” meg kell írnom, és aztán “Hawaii dizsi” napfény. 

A megírás, után jön a következő nagyfalat, hogy eljusson a híre hozzád is. Nyilván, ha nagy kiadó adja ki gondoskodik a megjelenésekről és marketingről is, cserébe egy székről leesős nagy százalékért, ami még sokaknak így is megéri. 

Például nekem az első könyvnél a Libri kiadó támogatása már a nevük miatt is megérte, és felemelte a könyv értékét. Hatalmas segítség volt az indulásnál ez tény! 

De ahogy egyre többet tanultam, képeztem magam, és láttam át a dolgokat, bizony ha a könyvírás után még hajlandó vagyok beletenni plusz munkát, hogy el is jusson az emberekhez a híre, és nem mellesleg jóktól tanultam, és jól is alkalmazom, akkor merőben hamarabb fizetjük ki a lakáshitelünket a könyv bevételéből, mintha kiadó adta volna ki megint. 

A tudás aranyat ér! Ezért is vagyok nagyon hálás Wolf Gábornak és Janata Krisztának (Marketing Commando és Gotomarketing), mert általuk tanított tudásnak is hála már idén 1.000 könyv eladásnál ott tartott a bevételem, a munkám gyümölcse, mint anno 2013-ban 10.000 könyv eladásánál, amiért brutálisan sokat robotoltam akkor. 

U.i.: Ha pedig valami pocsék, akkor a kamus marketing sem menti meg, maximum egy ideig, amíg ki nem robban a lufi. Ezért is alapszabály nálam is, hogy csak  jót adni, és izgalmasan tálalni!

U.i.2: Külön köszönet, hogy Gábor és Kriszta támogatásával a 21 Nap a Boldogságért ingyenes kurzusom eljuthat még több emberhez, hogy segítse az életeket mérföldekkel jobbá tenni. 

Ha eddig Te is lemaradtál: http://21napaboldogsagert.hu/

Fotó: Gera Zsolt

E-mail javaslat a Mosolyka levelezőlistára

  1. tárgy, első mondat, ami már látszik: … és lehet Te is? 

Mosolygós napot!

Életem során sok mindenben tévedtem. 

Ilyen volt ez is: Ha megírom a könyvemet jól, túl vagyok a nehezén, utána már csak élvezem a munkám gyümölcsét. 

Hatalmas tévedés volt ezt hinni, és néhány írónak is… 

2013-ban jött ki az első könyvem a Te döntesz, ami hónapokig vezette a sikerlistákat, és bestseller is lett. 

Kemény feladat volt megírni és kiadás után NEM csak élveztem a gyümölcsét. Volt  hogy azt éreztem, hogy kipurcanok az interjúkban, a könyvbemutatókban, a “könnyed” háttármunkában, amit csak igen kevesen láttak. 

Ahogy nagyon kevesen látják azt is, hogy a sportoló mennyit tesz a háttérben azért, hogy abban a röpke pár percben sikert érjen el. 

Az első könyvemnél pedig még a Facebook sem korlátozta a posztok elérését, ahogy most, így “könnyű” dolgom volt, mert már akkor is 90 ezren követtetek, de szükséges volt vinni a könyv hírét, mesélni róla, felolvasni belőle más platformokon is. Heteken át hajnalban ébredni, bejárni az országot, éjjel hazaérni. 

Bár vannak, akik ördögtől valónak tartják a marketinget, de amit akkor is csináltam az bizony marketing volt. Nagyrészt annak volt hála, hogy nagyot szólt, és még a mai napig is keresett a könyv. 

A jó könyvön túl a marketingnek hála, hogy hallottak róla olyan sokan, hogy megismerték, hogy mit vált ki az emberekből az olvasása. 

Vannak akik félreértelmezik a marketinget, és tukmálós átveréssel asszociálnak – erről vannak akik tehetnek is -, de valójában a marketing, ahogy Wolf Gábor zseniálisan megfogalmazza:  

  • A marketing nem más, mint a valóság izgalmasan tálalva. 

Azaz a jó marketing sosem hazudik, ezért nem is ördögtől való, sokkal inkább hálásak lehetünk neki, mert hallunk olyan lehetőségekről, termékekről, szolgáltatásokról, ami megkönnyíti az életünket, szebbé, jobbá teszi, általa többek leszünk. 

Ma már a 3. könyvem megírása után végképp nem gondoltam, hogy “csak” meg kell írnom, és aztán “Hawaii dizsi” napfény. 

A megírás, után jön a következő nagyfalat, hogy eljusson a híre hozzád is. Nyilván, ha nagy kiadó adja ki gondoskodik a megjelenésekről és marketingről is, cserébe egy székről leesős nagy százalékért, ami még sokaknak így is megéri. 

Például nekem az első könyvnél a Libri kiadó támogatása már a nevük miatt is megérte, és felemelte a könyv értékét. Hatalmas segítség volt az indulásnál ez tény! 

De ahogy egyre többet tanultam, képeztem magam, és láttam át a dolgokat, bizony ha a könyvírás után még hajlandó vagyok beletenni plusz munkát, hogy el is jusson az emberekhez a híre, és nem mellesleg jóktól tanultam, és jól is alkalmazom, akkor merőben hamarabb fizetjük ki a lakáshitelünket a könyv bevételéből, mintha kiadó adta volna ki megint. 

A tudás aranyat ér! Ezért is vagyok nagyon hálás Wolf Gábornak és Janata Krisztának (Marketing Commando és Gotomarketing), mert általuk tanított tudásnak is hála már idén 1.000 könyv eladásnál ott tartott a bevételem, a munkám gyümölcse, mint anno 2013-ban 10.000 könyv eladásánál, amiért brutálisan sokat robotoltam akkor. 

U.i.: Ha pedig valami pocsék, akkor a kamus marketing sem menti meg, maximum egy ideig, amíg ki nem robban a lufi. Ezért is alapszabály nálam is, hogy csak  jót adni, és izgalmasan tálalni!

U.i.2: Külön köszönet, hogy Gábor és Kriszta támogatásával a 21 Nap a Boldogságért ingyenes kurzusom eljuthat még több emberhez, hogy segítse az életeket mérföldekkel jobbá tenni. 

Ha eddig Te is lemaradtál: http://21napaboldogsagert.hu/

×

Cart